Pitanja i odgovori

Kako da pronađem proizvod koji mi treba?

Do proizvoda koji tražite možete doći na dva načina:

  1. Pregledom kategorija iz menija

    Pregled kategorija podrazumeva listanje kategorija iz menija sa leve strane. Na primer, ako želite da kupite šubler iz menija ćete kliknuti na link 'Merna tehnika'.

  2. Pretragom

    Pretraga podrazumeva pronalaženja proizvoda na osnovu karakteristične ključne reči – najčešće naziv, model ili robna marka. Upišite ključne reči u predviđeno polje za pretragu i kliknite dugme za pretragu. Dobićete listu proizvoda koji odgovaraju zadatim ključnim rečima.

Šta je korpa

Korpa predstavlja Internet servis za kupovinu, koji Vam omogućava da kupujete po istom principu kao i sa 'pravom korpom' u prodavnici. Korpa služi da izaberete proizvode koje želite da kupite.
Dok pregledate proizvode na sajtu možete ih ubaciti u korpu klikom na dugme 'Dodaj u korpu'. Na taj način izabrani proizvodi biće zapamćeni dok pregledate sajt. Ubacivanje proizvoda u korpu Vas ne obavezuje da taj proizvod kupite, a moguće je i izbacivanje proizvoda iz korpe. U svakom trenutku možete pregledati sadržaj svoje korpe klikom na link 'vaša korpa' koje se nalazi u zaglavlju sajta.

Šta je registracija?

Registracijom kreirate svoj nalog za kupovinu u B.O.S. Shop Internet prodavnici. Registracija podrazumeva popunjevanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje narudžbe. Privatnost podataka je zagarantovana.

Šta da radim ako zaboravim lozinku?

Obzirom da se lozinke kruptuju (kodiraju), mi nismo u mogućnosti da ih pročitamo. Zato ćete, u slučaju potrebe kliknuti na link “zaboravljena lozinka" koji če Vas dalje voditi kroz jednostavan proces resetovanja, tj.  dobijanja nove lozinke. U formular jednostavno upišete email adresu pod kojom ste registrovani na B.O.S. Shop sajtu i sistem će Vam automatski poruku sa linkom na koji treba da kliknete da bi resetovali lozinku.

U slučaju da Vi niste tražili reetovanje lozinke, jednostavno ignorišite email poruku koju ste od nas dobili i ništa se neće promeniti.

Svi Vaši podaci i istorija poručivanja će biti sačuvani bez obzira da li ste menjali lozinku ili ne.

Ukoliko dobijete poruku

Kako sam(a) da promenim lozinku?

Ovo je jednostavno. Prijavite se na sistem upotremom dosadađnjih podataka i zatim posetite stranu"Moj nalog", a potom deo pod nazivom “Detalji naloga".

U sekciji pod nazivom “Promena lozinke" treba popuniti sva tri polja:

  • U polje “Važeća lozinka" unosite trenutno važeću lozinku, onu kojom ste se do sada prijavljiviali.
  • U polje “Nova lozinka" unosite lozinku koju želite da koristite u budućnosti.
  • U polje “Potvrda nove lozinke" unosite istu lozinku koju ste uneli u prethodno polje.
Preporuke:
  1. Lozinka treba da bude što “jača" moguća. Dakle, neka koju nije lako pogoditi. Ovo je uglavnom kombinacija velikih/malih slova (izbegavati srpska sa kvačicama), brojeva i znakova (npr. We43#eG8?-#S) i to ne kraća od osam karaktera.
  2. Pored srpskih slova sa kvačicama, u lozinkama treba izbegavati i prazna polja “space".
  3. Lozinka ne treba dabude kombinacija imena (vašeg ili vama bliskih ljudi, ljubimaca, mesta stanovanja) datuma rođenja i tekuće godine.

Da li mi treba nalog da bih mogao(la) da kupujem u B.O.S: Shop Internet prodavnici?

U principu -ne.

Kupovinu možete ostvariti i kao “Gost". Ne insistiramo na pravljenju naloga, ali podsećamo da, ukoliko otvorite nalog, možete ostvariti dodatne benefite i pogodnosti pri daljoj kupovini kod nas. Posedovanje naloga je besplatno pa nema razloga da ga nemate, sve i da ga nikada više ne iskoristite. Nalog svakako uvek možete da ugasite, prema sopstvenom nahođenju i želji.